51

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

My máme ale dvě TV zásuvky a stejně v komoře nebyl:)

52

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

@ xreni: dal bych reklamaci. Techmik by se mel podivat jake by melo byt zapojeni v byte a podle toho postupovat. Navic mi neni jasny odkud to do toho obyvaku privedl. Ja mam jediny vyvod od vsech UPC, A1M i O2 a to prave v komore. ...

53

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

podělím se o zážitek s A1M. vše funguje bez problémů, než se nějaký problém vyskytne. Mám od nich balíček net, telefon, TV. všechno mám někdy cca od října. Z nějakých důvodů moje telefonní číslo přidělili i někomu na druhém konci Prahy a to o měsíc po mě. Přišel jsem na to za cca 2 měsíce, když jsem si kontroloval výpisy, jinak na ně vůbec nekoukám. Nějakou náhodou se mě druhý den dovolala jakási paní a pořád mě tvrdila, že toto je číslo nějakého chlapíka. Pak mě dal na něj mobil, já se chlapíkem spojil a ejhle, také má A1M a také má od nich telefon a má i stejné telefonní číslo. Pán si tedy zkontroloval výpisy a platil poplatky i za mne, no a i za něj, takže A1M inkasovala 2x. Když jsem tedy zavolal ing. Černému tak mě řekl že je na horách a podívá se na to večer, což mě docela zaskočilo. Druhý poškozený měl číslo na jiného technika a problém byl vyřešený za pár hodin. Reklamace provolané částky byla vyřešena stornováním faktury za telefonní poplatky. Protože ale platím inkasem, tak si ty prachy taky strhly. Už třetí měsíc čekám na jejich vrácení na účet, což jsem už urgoval. Další je že nemám vyřešenou reklamaci za hovory za leden a doteďka se nikdo ani neomluvil.

54

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Máme jen Internet od nich a spokojenost. Dnes se musí vše po každém zkontrolovat - bohužel cool

55

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Souhlasím, ve všem nepořádek je. My od nich máme kabel i internet a taky spokojenost. U telekomunikačních služeb bych byl obecně opatrný ohledně inkasa.

56

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

ivo oves napsal:

Když jsem tedy zavolal ing. Černému tak mě řekl že je na horách a podívá se na to večer, což mě docela zaskočilo.

Moc nechápu, proč jste nepoužil zelenou linku call centra, kde by v pracovní době měl vždy někdo být a předat to vhodné osobě se službou. Když se volá napřímo (což nepovažuji v těchto případech za běžné), tak se samozřejmě může stát, že je někdo na dovolené a pak se není čemu divit, že to neřeší hned.

57

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Dobře, to jsem mohl, už se stalo. Ing. Černý mě na to mohl odkázat. Bohužel celý problém zavinil A1M, nikdo se Vám od nich neomluví, strhnou z účtu peníze, které nemají a vypadá to, že čekají až to vyhnije.

58

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Ahoj, máte A1M? Máte veřejnou IP? Já jsem doteď neměl, ráno jsem zažádal o změnu.

59

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

tak už skoro to bude rok co používám A1M. Spokojenost a hlavně dobrá cena. Nevíte někdo, jestli i při prodloužení smlouvy zachovají stejnou cenu jako doposud? Ceníkové jsou totiž jiné.  cool

60

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

fanosik napsal:

tak už skoro to bude rok co používám A1M. Spokojenost a hlavně dobrá cena. Nevíte někdo, jestli i při prodloužení smlouvy zachovají stejnou cenu jako doposud? Ceníkové jsou totiž jiné.  cool

No já si vyjednal slevu na smlouvu neurčitou. Paní říkala, že je jí to jedno, tak jsem to dal na neurčito :-))

61 Naposledy upravil: ondram (2011-08-04 08:12)

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Aktuální zkušenost s UPC: opravdu platí, že pokud nic nechcete, tak dobrý (možná i nejlepší) internet.

Ve chvíli kdy něco chcete, tak začnou problémy:
- na webu jsou jiné informace než dostanete na infolince
- na webu jsou zavádějící informace
- dvě operátorky vám dají k jednomu problému dvě protichůdné informace
- UPC je jediný poskytovatel s placenou infolinkou a hovor většinou trvá 10-15 minut protože čekáte na operátora, ale možná jsem měl jen smůlu
- pokud vyplníte elektronický formulář s žádostí, aby vám zavolali, tak místo toho dostanete email
- i když můžete ukončit smlouvu okamžitě, snaží se vás uvrtat do 30 denní výpovědní lhůty

Pozitiva
- když do kontaktního formuláře napíšete, že zvažujete odchod, tak vám zavolají a nabízí lepší cenu (cca 50% sleva)

62

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

ondram napsal:

Aktuální zkušenost s UPC: opravdu platí, že pokud nic nechcete, tak dobrý (možná i nejlepší) internet.

Ve chvíli kdy něco chcete, tak začnou problémy:
- na webu jsou jiné informace než dostanete na infolince
- na webu jsou zavádějící informace
- dvě operátorky vám dají k jednomu problému dvě protichůdné informace
- UPC je jediný poskytovatel s placenou infolinkou a hovor většinou trvá 10-15 minut protože čekáte na operátora, ale možná jsem měl jen smůlu
- pokud vyplníte elektronický formulář s žádostí, aby vám zavolali, tak místo toho dostanete email
- i když můžete ukončit smlouvu okamžitě, snaží se vás uvrtat do 30 denní výpovědní lhůty

Pozitiva
- když do kontaktního formuláře napíšete, že zvažujete odchod, tak vám zavolají a nabízí lepší cenu (cca 50% sleva)

UPC je katastrofální poskytovatel služeb. Je moc veliký a nějak to nestíhají. Rodiče ho mají a peklo :-)

63

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

my jsme zatim s UPC spokojeni, kdyz chceme lepsi cenu, zavolame, ze davame vypoved (kdyz to nezabere staci poslat ten kontaktni formular s vypovedi) a slevu daji :-) internet nam jede..

64

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Mně by vůbec zajímalo, jak jste s nimi spokojeni, jestli jim často nevypadávají služby apod. Chceme k nim přejít od UPC od srpna.

65

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Ahoj sousedé. Chtěl bych se zeptat, či má někdo zkušenost s přechodem od Upc k A1M? Jedná se o to, že od Upc mám i všechny programy DBV-T. Nejsem si jist, či mi tyhle programy zůstanou, nebo či po výpovědní lhůtě skončí.

Děkuji za dotazy

66 Naposledy upravil: Danny (2014-04-25 18:51)

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Jules napsal:

Ahoj sousedé. Chtěl bych se zeptat, či má někdo zkušenost s přechodem od Upc k A1M? Jedná se o to, že od Upc mám i všechny programy DBV-T. Nejsem si jist, či mi tyhle programy zůstanou, nebo či po výpovědní lhůtě skončí.

Děkuji za dotazy

My AIM mame od zacatku, tzn. cca 4 roky a spokojenost. Dvb-T ti zustane i bez operatora, to je pres vzduch. Ale AIM urcite lepsi nez UPC. Prehravani zpetne 48 hodin je pecka :-))

67 Naposledy upravil: xreni (2014-04-26 05:46)

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Souhlas s Dannym,my přecházeli od UPC a nevidim jedinou nevyhodu.. A je potreba domluvit si lepsi nez webovou cenu  wink

68

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

xreni napsal:

Souhlas s Dannym,my přecházeli od UPC a nevidim jedinou nevyhodu.. A je potreba domluvit si lepsi nez webovou cenu  wink

No ja mam jeste ten tarif starej. Je tam asi 130 programu, vsechny HD, Vsechny HBO a internet. Meli tehdy akci pro Britskou :-))

69

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Přešli jsme od UPC k AIM a to zpětné přehrávání je fakt super věc. Až na občasné sekání programů (tušim, že HD ) tak nemáme výtku a UPC se může jít bodnout.

70

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Prosím, kdo jste u AIM - máte také problémy se sekáním obrazu? Už to nedělá jen HD, ale i běžné programy. Dva dny zpět jsme tu měli technika, protože se to sekalo po celý den, už ne jen ve špičce. Den to šlapalo a teď ve špičce se to seká zase. Už jsme z toho značně otrávení. :-/ Co se sekání obrazu při zpětném přehrávání týče, to prý ani nemusíme hlásit, o tom vědí a ,,pracují na tom".  roll

Koukám, že si dneska člověk už nevybere  hmm

71 Naposledy upravil: Danny (2014-11-02 23:12)

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Nikka napsal:

Prosím, kdo jste u AIM - máte také problémy se sekáním obrazu? Už to nedělá jen HD, ale i běžné programy. Dva dny zpět jsme tu měli technika, protože se to sekalo po celý den, už ne jen ve špičce. Den to šlapalo a teď ve špičce se to seká zase. Už jsme z toho značně otrávení. :-/ Co se sekání obrazu při zpětném přehrávání týče, to prý ani nemusíme hlásit, o tom vědí a ,,pracují na tom".  roll

Koukám, že si dneska člověk už nevybere  hmm

Zpetne nam to slape smile)

72

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Mám A1M od září, přešla jsem od UPC. U nás v baráku se to taky seká a to mi tedy vadí.  sad  Je to teď víc časté než v září. Jinak jsem ráda za zpětné přehrávání. Internet od nich je super. BII

73

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Řešil jsem to o víkendu jako poruchu. Dnse SMS zpráva, že vše opraveno a obraz se již neseká. Oni fakt fungují. Napsal jsem jim mail v sobotu večer, během 10ti minut odpověď ,že předávají technikům a dnes večer SMS. Super služba.

74

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Presne taky jsem spokojeny s jejich servisem

75

Re: Poskytovatelé datových a televizních služeb

Ja tedy s jejich servisem moc spokojena nejsem. Uz se nam par tydnu seka HBO, ze se na to vubec neda divat a na zakaznicke lince mi vzdy jen reknou, ze to predaji technikum a nic se nedeje. Kdyz se znovu ozvu, tak odpoved je stale ta sama a nic neopravili, ani me nekontaktovali. Ano, vcera prisla sms, ale ta prisla vsem, protoze se jim sekaly vsechny programy. Jsem spokojena s internetem, ten funguje dobre, i je prijemne to ze se da koukat na porady 48 hodin po vysilani, ale co se tyka kvality, tak tam za ne ruku do ohne nedam.