Témat: 49
Registrován od: Apr 2010
Nejsem právník, ale pokusil jsem se z naší Smlouvy o budoucí smlouvě o převodu vlastnictví jednotky (SOBS) vydedukovat časový sled prodeje bytu od kolaudace až do možného nastěhování:
- Podle SOBS čl. II., odst. 2. podá Finep do 30ti dnů ode dne vydání kolaudačního souhlasu žádost o přidělení čísla popisného.
(magistrát má na přidělení lhůtu 30 dní)[/*]
- Podle SOBS čl. II., odst. 2. podá Finep do 30ti dnů ode dne přidělění čísla popisného návrh na vyznačení kolaudačního souhlasu a čísla popisného do KN.
(KN má na provedení vkladu lhůtu 30 dní)[/*]
- Podle SOBS čl. II., odst. 2. nám zašle Finep do 30ti dnů ode dne vyznačení kolaudačního souhlasu a čísla popisného v KN výzvu k uzavření smlouvy o převodu vlastnictví bytu.
- Podle SOBS čl. II., odst. 3. musíme s Finepem do 30ti dnů ode dne odeslání výzvy k uzavření smlouvy o převodu vlastnictví bytu tuto smlouvu uzavřít.
- Podle SOBS čl. II., odst. 5. podá Finep do 10ti dnů od uzavření smlouvy o převodu vlastnictví bytu návrh na vklad vlastnického práva k bytu do KN.
(KN má na provedení vkladu lhůtu 30 dní, ale ta už nás nijak neomezuje v bydlení)[/*]
- Podle SOBS čl. V., odst. 1., písm. c) je splatnost doplatku kupní ceny nejpozději do 30ti dnů od podání návrhu na vklad vlastnického práva k bytu do KN.
- Podle SOBS čl. VIII., odst. 4. předá nám předá Finep byty do 15ti dnů od uhrazení doplatku kupní ceny (a srovnání všech závazků)
Pokud to vidíte jinak, tak mě klidně opravte

.
Časový postup předání bytu se u jednotlivých smluv liší (patrně dle doby podpisu smlouvy), znění výše uvedených bodů tudíž doporučuji každému pro jistotu ověřit ve vlastní smlouvě :/.
2010-06-04 - Poznámka o možných odlišnostech v jednotlivých smlouvách
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 2010-06-04, 08:39 uživatelem
talestalker.)