Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Nefunkční doručování pošty
#1

Ahoj. O víkendu jsem byl řešit stížnost na poštu, konkrétně na nedoručování zásilek, ačkoliv je adresát doma. My jsme dokonce ani nedostali výzvu a zásilka byla poslána zpět. Pán velice ochotný, prý mám zavolat kdykoliv bude problém. Takže pokud máte i vy problém, můžete ho směle kontaktovat. Jméno si nepamatuji, ale tel: 733 611 362 :-)
Odpovědět
#2

Díky za číslo,
máme podobné zkušenosti :-(
Odpovědět
#3

Ano to samé.
Odpovědět
#4

Pokud jde o "balík do ruky", tak je to známý problém:
http://finance.idnes.cz/zakaznici-intern...viteze_zuk

Také se nám stalo párkrát a radši už vybíráme jiného dopravce při nákupu přes internet.

Jinak díky za číslo, doufám, že nemusíme používat Smile
Odpovědět
#5

Mám stejnou zkušenost s doručováním balíků Českou poštou. Už několikrát jsem si stěžovala. Po mých stížnostech na poště se sice zlepšilo doručování poštovních zásilek, doručovatelka poctivě zvoní, ale doručování balíků je stejné. Bylo mi sděleno, že balíky doručuje pobočka "balíků" (skoro by se hodilo napsat to s velkým B) v Rudné. Pomohlo mi až zaslání několika písemných stížností. Vypadá to, že je to jediná cesta, jak se stížnost dostane dál. Musí být písemná, protože tu oni musí řešit pod podacím číslem. Je mi jasné, že teď mají někde moje jméno velkým červeným písmem poznamenané, ale to je mi jedno, jen chi služby, které si platím. Mimochodem, ten pán s dlouhými vlasy, co balíky vozí k nám, se vždycky tváří jak prd.., ale co nadělám.
Tak jen pár rad: psát i opakovaně stížnosti (já už mám vzor uložený v PC:-), adresa je tuším info@cp.cz ); u většiny zásilek lze žádat jejich opětovné doručení druhý den a to zdarma, stačí si zavolat na tel. uvedený na lístku o nedoručené zásilce, číslo je i na internetu; já osobně volím pokaždé jiného dopravce, než poštu (dražší to není nikdy, spíš naopak), když to jde; a poslední věc pro maminky s kočárky - kamarádka dříve pracující na poště mi sdělila, že v případě, že pošta není bezbariérová a vícepatrová (což naše je případ naší pošty v ul. Hábova), lze využít zvonek s označením "invalida" a musíte být přednostně odbavené. Pracovník pošty dodělá momentálního zákazníka a musí se věnovat vám. Ověřovala jsem si tuto informaci u pracovnice pošty a ta mi ji potvrdila.
Taky už mi bylo předané telefonní číslo na Rudnou, pro případ problémů s doručením balíku, dávám k dispozici: 731132382.
Osobně to ale řeším vždy písemnou stížností a s telefonátem zároveň.
Odpovědět
#6

no já dneska zas ve schránce oznámení místo aby borec zazvonil a dal mi ten dopis,hlavně že kvůli tomu sedím doma,grr a to nejde ani o balík,ale dopis,který má stejně s sebou,nechápu
Odpovědět
#7

xreni Napsal(a):no já dneska zas ve schránce oznámení místo aby borec zazvonil a dal mi ten dopis,hlavně že kvůli tomu sedím doma,grr a to nejde ani o balík,ale dopis,který má stejně s sebou,nechápu
Tak volej tomu frajerovi, co jsem posilal cislo
Odpovědět
#8

k nakymu frajerovi jsem si stěžovala,tak snad už zvonit začnou :-)
Odpovědět
#9

xreni Napsal(a):no já dneska zas ve schránce oznámení místo aby borec zazvonil a dal mi ten dopis,hlavně že kvůli tomu sedím doma,grr a to nejde ani o balík,ale dopis,který má stejně s sebou,nechápu

Cau, u nas dneska to samy a jeste poslou sms, protoze jsme vas nezastihli doma, tak si to vyzvednete na poste.
Odpovědět
#10

ano, mám stejně špatnou zkušenost, doporučuji párkrát zavolat a požadovat opakované doručení, což je zdarma (viz druhá strana oznámení), snad si nás/vás časem zapamatují a začnou zvonit, jelikož opakované doručování doručovatelům snižuje osobní hodnocení
Odpovědět
#11

karenina Napsal(a):ano, mám stejně špatnou zkušenost, doporučuji párkrát zavolat a požadovat opakované doručení, což je zdarma (viz druhá strana oznámení), snad si nás/vás časem zapamatují a začnou zvonit, jelikož opakované doručování doručovatelům snižuje osobní hodnocení
Tomuhle fesakovi je to fuk. To neni reseni, volat a prosit o doruceni znovu. :-))
Odpovědět
#12

tak mi prijde, ze od te doby, co jsem si stezovala mi nechodi uz vubec nic :mad: od noveho roku jediny balik ani zasilka.. asi prijde rada na pisemnou stiznost..
Odpovědět
#13

Já s doručováním nikdy problém neměla, až teď poslední cca 2 měsíce. To se neobtěžuje pošta zavolat ani kvůli balíku do ruky. To už je vrchol. Jsem každé dopoledne doma a oni mě nemůžou zastihnout. Aha... A u balíku do ruky bylo na papíře napsáno - uzamčený objekt. Tak to jsem z toho jelen, asi bych si měla zkontrolovat, jestli nám někdo nevyrval zvonky ze zdi. :/
Odpovědět
#14

Minulé doručení skončilo s hláškou na papírku: "Nedoručeno nepovolen vstup do objektu" nebo tak něco, prostě že se pošťák nedostal do baráku. Nevím kde je pravda, ale na poště jsem si vystál 20 min. frontu Sad
Odpovědět
#15

Včera mi přišla SMS že mi dnes bude pošta doručovat balík do ruky. Dneska kolem 8:30 volal chlapík, že je dole před domem a ať si přijdu. Vše OK. Jen kdyby to tak bylo vždycky...
Odpovědět
#16

on totiz ten ranni rozvoz - culikatej chlapek ten funguje, ale odpoledni rozvoz, tam je mlady ucho, kterymu je vsechno asi nekde... vcera mi prave rano pan dovezl balicek vcas v pohode a ten odpoledne byl ten, ktery jsem si nechala znova dorucit, typek mi jeste volal, ktery, ze je to teda vchod, takze to tu evidentne zna.. :mad: s oznamenim se zas neobtezuje pan postak, ze jo.. taky mi prijde, ze je to problem poslednich 2m
Odpovědět
#17

jinak ja si ofiko stezovala na toho naseho dorucovatele Hanzla a prisel mi dopis, ze to prosetrovali, ze on vzdy zvoni a ze teda budou provadet namatkove kontroly, takze vysledek asi nula nula prd.. no uvidime az mi zas prijde neco doporucene :-)
Odpovědět
#18

Jestli pokaždé zvoní, tak jsem asi hluchá, když jsem celé dopoledne doma Tongue Oni raději věří někomu, kdo má průšvih a chce se z toho vykecat, než lidem, kteří nemají důvod si vymýšlet. Smutný, no. Rolleyes
Odpovědět
#19

Také mám problémy s doručováním pošty - zejména balíků, kde mi následně nechodí oznámení o uložení na poště. Přes poštovní ombudsmanku jsem byl kontaktován paní Rubešovou, která mě požádala, abych předal její kontakt i sousedům, aby mohla naše problémy vyřešit. Její číslo je 730 580 290. Máme jí při každém problému volat a ona se pokusí najít viníky a sjednat nápravu. Byl jsem mile překvapen, že se mi ozval člověk, který má zájem naše problémy řešit.
Odpovědět
#20

Porad nekomu volat. Nema to smysl resit.
Odpovědět
#21

Tak problém s poštou už dorazil i do nejnovější etapy. V bytě sice ještě nebydlím, ale schránku mám označenou od začátku. Už dvakrát během měsíce jsem dostala email, že zásilka se vrátila adresátovi :/ Evidentně tam nechodí doručovat nikdo. Mluvila jsem s vrchní doručovatelkou, prý to prověří, že možná ani nemají klíč... Je to jen novou budovou nebo si na to mám rovnou zvyknout, že mi dopisy prostě chodit nebudou? Big Grin
Odpovědět
#22

Já bydlím cca půl roku v B3 a s poštou nemám žádné problémy - vše co mělo být ve schránce, tam také bylo.
Odpovědět
#23

No není to jen novou budovou, jednu dobu tu doručování fungovalo a už zase ne. Běžně se mi stává, že dostanu až druhé upozornění a to kolikrát až těsně před tím, než se má zásilka vyzvednout.


Amelie Napsal(a):Tak problém s poštou už dorazil i do nejnovější etapy. V bytě sice ještě nebydlím, ale schránku mám označenou od začátku. Už dvakrát během měsíce jsem dostala email, že zásilka se vrátila adresátovi :/ Evidentně tam nechodí doručovat nikdo. Mluvila jsem s vrchní doručovatelkou, prý to prověří, že možná ani nemají klíč... Je to jen novou budovou nebo si na to mám rovnou zvyknout, že mi dopisy prostě chodit nebudou? Big Grin
Odpovědět
#24

Dulezitou postu si nechavam posilat do prace.
Odpovědět
#25

Ja uz taky rezignovala.napr od pondeli mi pry dorucovali dopis,byla jsem zrovna na poste,tak jsem se ptala.vecer ani oznameni ani nic.dodnes neprislo ani upozorneni,ja si jej teda vyzvedla vcera.o cem primo nevim,to mi asi neprijde.. stezovala jsem si tolikrat,ze uz to proste neresim.
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)